måndag 29 mars 2010

Snart påsk

Den här veckan startar lite trevligare eftersom Eva nu är hemma, och inte har någon resa på två veckor.
Veckan som gick så besökte jag Bishops som nu är helt nyrenoverat. Det var kul att träffa gamla kamrater från Norrlandstiden. Men det roligaste var att det går bra för dom, nu när dom vidareutbildar sig till flygledare. Dom har slitit och gjort det bra nere på skolan i Malmö.

Förra veckan var det som vanligt skrivarcirkel, yoga, Spansk mat och vinkurs och ODD. Veckan avslutades hos goda vänner i staden där vi spelade Mah-Jong, åt god mat och drack upp lite rester från deras dotterns bröllop!

Vår dotter ska tillbringa påsken i Göteborgstrakten och sonen jobbar lite till och från under påskveckan hemma i Drammen. Då passar vi på att åka till Stockholm över påsken!! Vi tänkte se om det är några kulturella ställen öppna och kanske få oss en "kringla" varje dag. Vi ska bo ute på Djurgården på Hotell Hasselbacken så vi kan vandra Djurgården runt.

Nu ska jag lämna in lotto och joker igen för 10 veckor. Synd att man missade 214 miljoner i lördags, men jag är nöjd med 50 också!
Idag kör jag tvättmaskinen och torktumlaren medan jag gör klar "Kaplans punkt" till nästa torsdag.
Ha en riktigt skön påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar